
لا تعش نصف حياة
$0.00
في ناس بتعيش نص حياة وناس بختاروا يعيشوا حياة كاملة..السؤال إنت مع مين.. إنت عايش نص حياة ولا كل الحياة؟
“أيها الآدمي
نصف الطريق لن توصلك لأي مكان
نصف الفكرة لن تقدم لك النتيجة
فأنت لست نصف إنسان
أنت وحدة إنسان كامل
وجدت لكي تعيش الحياة كل الحياة وليس نصف حياة” جبران خليل جبران
شارك المحتوى